Opis
Kiosk CC6000 Customer Concierge łączy w sobie wygodę tabletu konsumenckiego z platformą i funkcjami klasy korporacyjnej, zapewniając naprawdę wyjątkowe wrażenia podczas zakupów. Elegancki, 10-calowy kiosk daje klientom to, co najlepsze w zakupach online i w sklepie, z wszystkimi funkcjami samoobsługowymi, których oczekują – i wiele więcej. W ciągu kilku sekund klienci mogą zameldować się, aby odebrać zamówienie, znaleźć produkt lub cenę, wyszukać informacje, wezwać pracownika, porozmawiać na czacie wideo z ekspertem w celu uzyskania natychmiastowych odpowiedzi, uzyskać spersonalizowane oferty, dokonać zakupu i wiele więcej. System CC6000 oferuje najnowsze osiągnięcia technologiczne na najnowszej platformie Android, dzięki czemu interakcja z klientem osiąga zupełnie nowy poziom już dziś, a przyszłość pozwoli na dostarczenie nowych, ekscytujących doświadczeń w przyszłości. Twój dział IT uzna CC6000 za łatwiejszy do zintegrowania i zarządzania dzięki podejściu platformowemu firmy Zebra i potężnemu pakietowi Mobility DNA obejmującemu aplikacje, narzędzia i narzędzia dla programistów.
Bardzo wydajny procesor i wielodotykowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości zapewniają doskonałą wydajność CC6000 w przypadku bogatych multimediów i interaktywnych aplikacji. Klienci otrzymują ostrą grafikę, płynne animacje i natychmiastowe odpowiedzi, których oczekują od nowoczesnego urządzenia. A Ty dostajesz system Android z wbudowaną obsługą przyszłych wersji systemu Android. Jeśli Twoi klienci wiedzą, jak korzystać z telefonu komórkowego, będą wiedzieli, jak korzystać z CC6000. Obsługiwane są wszystkie te same znajome ruchy, od szczypania i machania po przewijanie i powiększanie.
Dzięki zaawansowanej technologii skanowania Zebry i wyjątkowej technologii PRZM Intelligent Imaging Twoi klienci otrzymują niezawodny, błyskawiczny odczyt praktycznie każdego kodu kreskowego 1D lub 2D w każdych warunkach. A dzięki obsłudze drukowanych i elektronicznych kodów kreskowych klienci mogą skanować wszystko – od etykiet na produktach po kupony i karty lojalnościowe zapisane w telefonach komórkowych. Zwracanie się o pomoc jest proste dzięki CC6000. Dzięki wbudowanemu mikrofonowi i głośnikowi oraz obsłudze funkcji push-to-talk klienci mogą z łatwością skontaktować się z żywym lub wirtualnym asystentem, który udzieli im pomocy. Zaawansowana technologia głosowa zapewnia wyraźną i czystą komunikację głosową – bez względu na to, jak głośne jest środowisko handlu detalicznego. Połączenia można kierować do pracowników wewnątrz sklepu lub do ekspertów w innej lokalizacji, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę w każdej sytuacji.
Dzięki obsłudze technologii NFC użytkownicy mogą sparować swoje smartfony z systemem CC6000 za pomocą jednego dotknięcia. Klienci lojalnościowi mogą natychmiast otrzymywać spersonalizowane oferty i kupony bezpośrednio na swój telefon. Pracownicy sklepu mogą z łatwością zalogować się za pomocą identyfikatora, aby rozpocząć zmianę lub pomóc klientowi.
Dane techniczne
System operacyjny | Android 11 (z możliwością aktualizacji do Android 14) |
---|---|
Procesor | Ośmiordzeniowy Qualcomm Snapdragon 660 |
Ekran | Wielodotykowy - 10,1", 1280 x 800 px |
Komunikacja | Wi-Fi, Bluetooth v5.0 |
Interfejsy | USB OTG: 1 USB-C OTG Zgodność z portem Gigabit Ethernet: RJ45 |
Pamięć | 4GB RAM / 32GB |
Klawiatura | Ekranowa |
Głowica skanująca | Skaner Zebra SE4710 1D/2D z funkcją dekodowania |
Temperatura otoczenia pracy | Od 0 st. C do 40 st. C |
Montaż | Zintegrowany, standardowy uchwyt VESA |
Wymiary | 278 mm x 201 mm x 36 mm |
Waga | 980g |
Gwarancja producenta | 12 miesięcy |