1. Przed wysyłką uszkodzonego urządzenia należy wypełnić „Formularz zgłoszenia naprawy” dostępny na stronie internetowej.
2. Poprawne uzupełnienie formularza jest potwierdzone komunikatem „Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!” widocznym na dole strony.
3. Klient nie powinien wysyłać sprzętu bez wcześniejszej akceptacji ze strony serwisu.
4. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do zgłoszenia skontaktuje się z Państwem pracownik serwisu.
5. Uszkodzone urządzenie należy wysłać razem z naładowaną baterią/zasilaczem na adres serwisu: AG Consult ul. Mikołaja Reja 9, 05-500 Piaseczno.
6. Urządzenie należy wysłać bez dodatkowych akcesoriów tj. rysików, kart pamięci itp.
7. Do wysłanych drukarek należy dołączyć materiały na których pracują, tak aby serwis mógł możliwie najdokładniej odtworzyć warunki przy jakich występuje usterka.
8. Wysyłane urządzenia powinny być dokładnie zapakowane i zabezpieczone, serwis odsyła naprawione urządzenia w otrzymanych pudełkach.
9. Jeśli urządzenie było wysyłane na serwis w ramach obowiązującej gwarancji klient otrzymuje informację czy gwarancja została uznana na podany w formularzu adres e-mail.
10. Informacja o akceptacji, bądź rezygnacji z naprawy powinna być wysłana mailowo do przypisanego handlowca który przygotował wycenę.
11. W przypadku akceptacji kosztów, serwisant przystępuje do naprawy urządzenia. Wówczas klient nie ponosi opłaty za diagnozę.
12. W przypadku braku akceptacji kosztów, naliczona zostaje opłata za diagnozę urządzenia w wysokości 150zł netto/szt. – w przypadku ( drukarek: biurkowych, mobilnych, kioskowych, czytników) lub 175zł netto/szt. – w przypadku (drukarek: przemysłowych, kart plastikowych, maszyn drukujących, terminali). Koszt ten nie jest doliczany do ogólnego kosztorysu naprawy. Jest on naliczany tylko i wyłącznie w przypadku braku zgody na proponowany kosztorys.
13. Czas oczekiwania na informację zwrotną o decyzji dotyczącej naprawy wynosi 15 dni roboczych. Po tym czasie urządzenie zostaje odesłane na adres klienta wraz z fakturą. Faktura zostaje wystawiona na koszt wysyłki oraz koszt diagnozy wynoszący 150 PLN/netto/szt..
14. W przypadku utylizacji sprzętu w AG Consult naliczona zostaje opłata w wysokości 20zł netto/szt.
15. W przypadku dostarczenia sprzętu niezarejestrowanego przez Formularz zgłoszenia serwisowego (tzn. bez otrzymanego numeru Zlecenia Serwisowego) zostanie naliczona opłata administracyjna w wysokości 30 zł netto.