Opis
Wprowadź nowy poziom wygody, szybkości i zadowolenia klientów podczas zakupów dzięki urządzeniu CC600 Customer Concierge. Zebra CC600, oparta na najnowszej platformie Android, zapewnia klientom bezproblemowe i znajome doświadczenia związane z handlem detalicznym, a jednocześnie gwarantuje wsparcie w zakresie bezpieczeństwa i długi cykl życia, na którym można polegać. Elegancki i niedrogi 5-calowy kiosk jest łatwy w instalacji i umożliwia wprowadzenie możliwości samoobsługi w każdym korytarzu lub dziale – niezależnie od tego, w którym miejscu sklepu znajdują się klienci, pomoc jest zawsze o kilka kroków od nich. Dzięki CC600 kupujący mogą zameldować się w celu odebrania zamówienia, znaleźć produkt lub cenę, wyszukać informacje, wezwać pracownika, otrzymać spersonalizowane oferty, dokonać zakupu i wiele więcej. A dzięki opracowanemu przez firmę Zebra podejściu platformowemu oraz potężnemu pakietowi narzędzi i aplikacji Mobility DNA można łatwo zmigrować starsze kioski samoobsługowe na platformę Android nowej generacji.
Niezwykle wydajny procesor i wielodotykowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości zapewniają doskonałe wrażenia w każdej aplikacji samoobsługowej, w tym w najbardziej wymagających aplikacjach interaktywnych i multimedialnych. Użytkownicy otrzymują ostrą grafikę, płynne animacje i natychmiastowe odpowiedzi, których oczekują od nowoczesnego urządzenia. A Ty otrzymujesz najnowocześniejszą platformę opartą na systemie Android z wbudowaną obsługą przyszłych wersji tego systemu. CC600 przenosi ten sam znajomy interfejs systemu Android, który znają i kochają Twoi klienci, do kiosków samoobsługowych w korytarzach Twojego sklepu. Dzięki standardowym gestom systemu Android, takim jak przesuwanie, przewijanie, szczypanie i powiększanie, praktycznie nie ma potrzeby uczenia się – jeśli Twoi klienci potrafią korzystać z telefonu komórkowego, mogą również używać CC600.
CC600 oferuje niezawodną, najlepszą w swojej klasie wydajność, która uczyniła Zebrę światowym liderem w branży skanowania kodów kreskowych. Zapewnia szybką wydajność skanowania zarówno drukowanych, jak i mobilnych kodów kreskowych. A nasze zaawansowane algorytmy dekodowania zapewniają przechwytywanie za pierwszym razem nawet uszkodzonych i słabo wydrukowanych kodów kreskowych. Niezależnie od tego, czy klient skanuje kod kreskowy artykułu, aby sprawdzić cenę, czy też skanuje elektroniczną kartę lojalnościową w telefonie komórkowym, aby uzyskać indywidualną ofertę, może liczyć na udane skanowanie za pierwszym razem, za każdym razem.
Prośba o pomoc jest prosta dzięki CC600. Dzięki wbudowanemu mikrofonowi i głośnikowi, a także obsłudze funkcji push-to-talk, klienci mogą z łatwością skontaktować się z żywym lub wirtualnym asystentem w celu uzyskania pomocy. Zaawansowana technologia głosowa zapewnia wyraźną i czystą komunikację głosową – bez względu na to, jak głośne jest otoczenie. Połączenia można kierować do pracowników wewnątrz sklepu lub do ekspertów w innej lokalizacji, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę w każdej sytuacji.
Dane techniczne
System operacyjny | Android 11 (z możliwością aktualizacji do Android 14) |
---|---|
Procesor | Ośmiordzeniowy Qualcomm Snapdragon 660 |
Ekran | Wielodotykowy - 5", 1280 x 720 px |
Komunikacja | Wi-Fi, Bluetooth v5.0 |
Interfejsy | USB OTG: 1 USB-C OTG Zgodność z portem Gigabit Ethernet: RJ45 |
Pamięć | 4GB RAM / 32GB |
Klawiatura | Ekranowa |
Głowica skanująca | Skaner 1D/2D Zebra SE2100 |
Temperatura otoczenia pracy | Od 0 st. C do 40 st. C |
Montaż | Zintegrowany, standardowy uchwyt VESA |
Wymiary | 169 mm × 116 mm × 35 mm |
Waga | 320g |
Gwarancja producenta | 12 miesięcy |