(uwaga prosimy o przesłanie naładowanej baterii bądź zasilacza)
*maksymalny rozmiar pliku to 15mb
Nazwa pliku:
Wielkość pliku:
W przypadku braku akceptacji wyceny/zaniechanie naprawy, klient ponosi koszty diagnozy i wysyłki wynoszące 150zł netto/szt. – w przypadku (czytników, drukarek: biurkowe, mobilne, kioskowe) lub 175zł netto/szt. – w przypadku (drukarek: przemysłowe, kart plastikowych, maszyny drukujące, terminali).
W przypadku braku informacji zwrotnej oraz odpowiedzi na wezwania, po upływie miesiąca jest naliczana opłata za przechowanie i magazynowanie w wysokości 10% kwoty naprawy netto.
W przypadku utylizacji sprzętu w AG Consult naliczona zostaje opłata w wysokości 20zł netto/szt.
W przypadku dostarczenia sprzętu niezarejestrowanego przez Formularz zgłoszenia serwisowego (tzn. bez otrzymanego numeru Zlecenia Serwisowego) zostanie naliczona opłata administracyjna w wysokości 30 zł netto.