Zależy Ci na spokoju i pewności wynikającej z wiedzy, że potrzebne wsparcie techniczne i wsparcie dotyczące oprogramowania możesz uzyskać dokładnie wtedy, kiedy go potrzebujesz — ale Twoja gwarancja na oprogramowanie zapewnia wsparcie techniczne oraz aktualizacje tylko przez 90 dni. Dzięki usłudze Zebra OneCare TSS, możesz w efektywny kosztowo sposób rozszerzyć wsparcie techniczne, dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz aktualizacji zabezpieczeń w ramach rozwiązania LifeGuard™ for Android™ na okres 1, 3 lub 5 lat. Wybierając firmę Zebra do obsługi usług wsparcia, otrzymujesz pomoc najbardziej wykwalifikowanych ekspertów technicznych, ustalone poziomy usług, zaangażowanie w szybkie rozwiązywanie problemów oraz dostęp do usługi VisibilityIQ OneCare, potrzebne Ci do tego, aby Twoje urządzenia marki Zebra były sprawne, gotowe do pracy i dostępne dla Twoich pracowników.
Specjaliści z działu wsparcia technicznego firmy Zebra mogą pomóc Twojej firmie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem oraz zainstalowanym na nim oprogramowaniem, w tym z dostarczanymi przez Zebra aplikacjami innych producentów. Usługa ta umożliwia ponadto łatwe instalowanie zatwierdzonych przez Zebrę aktualizacji oprogramowania i aktualizacji zabezpieczeń systemu operacyjnego Android, co pozwala uniknąć kosztownych przestojów i ewentualnych naruszeń bezpieczeństwa, do których może dochodzić podczas korzystania z przestarzałego oprogramowania.
Solidne zarządzanie zasobami informatycznymi może obniżyć długoterminowe koszty operacyjne. Według firmy Gartner Research przedsiębiorstwa, które proaktywnie zarządzają swoimi zasobami informatycznymi, odnotowują oszczędności kosztów wynoszące około 5-30% rocznie. Usługa TSS pozwala obniżyć wydatki na informatykę poprzez obniżenie kosztów związanych z przestojami, zwrotami i niepotrzebnymi zakupami nowego sprzętu
Za niewielki koszt pozbądź się wszelkich problemów i komplikacji. Dodaj usługę do swojego zamówienia i ciesz się stałym oraz wydajnym środowiskiem pracy.