AG Consult z przyjemnością ogłasza, że firma Körber Supply Chain, światowy lider w dziedzinie rozwiązań logistycznych, została wyróżniona przez klientów w raporcie “Voice of the Customer” opracowanym przez Gartner® Peer Insights™ za rok 2023. To wyjątkowe osiągnięcie podkreśla efektywność i innowacyjność systemów zarządzania magazynem (WMS) oferowanych przez Körber.
Na podstawie recenzji klientów Körber otrzymał wysoką ocenę 4,6 na 5 możliwych punktów, opartą na 41 recenzjach zebranych do 31 sierpnia 2023 roku. Dodatkowo, aż 95% recenzentów wyraziło gotowość do polecenia produktów Körber. Firma została także umieszczona w górnym prawym rogu siatki “Voice of the Customer”, otrzymując prestiżowe wyróżnienie Gartner Peer Insights Customers’ Choice. Körber nieprzerwanie, przez pięć kolejnych lat, był również uznawany za lidera w „Magic Quadrant” firmy Gartner® za systemy zarządzania magazynem. W najnowszym raporcie „2023 Gartner Critical Capabilities for Warehouse Management Systems”, Körber został doceniony za oferowanie szerokiego zakresu rozwiązań do zarządzania łańcuchem dostaw w pięciu poziomach przypadków użycia operacji magazynowych. Międzynarodowi klienci Körber, takie jak globalny dostawca części maszynowych Thermote & Vanhalst, detalista odzieżowy Ariat International, australijski lider w sprzedaży artykułów biurowych Officeworks oraz europejski producent odzieży roboczej Strauss, potwierdzają elastyczność i skalowalność rozwiązań Körber, kluczową w coraz bardziej skomplikowanych łańcuchach dostaw. Sean Elliott, dyrektor techniczny ds. Oprogramowania w obszarze działalności Supply Chain w Körber, podkreśla, że te wyróżnienia potwierdzają siłę i wiarygodność rozwiązań Körber z perspektywy użytkowników końcowych, co jest niezwykle istotne w kontekście rosnącej złożoności łańcuchów dostaw. Zaangażowanie Körber w dostarczanie spersonalizowanych rozwiązań, które odpowiadają na unikalne potrzeby i możliwości klientów, czyni firmę godnym zaufania partnerem w dziedzinie optymalizacji łańcucha dostaw.
„Bardzo wysokie noty, jakie uzyskują rozwiązania Körber w ocenie klientów i corocznych zestawieniach Gartner, potwierdzają słuszność naszych decyzji zmierzających do jeszcze większego zacieśniania współpracy w zakresie propagowania sprzedaży i wdrażania systemów w Polsce.” – Grzegorz Zwoliński, Dyrektor AG Consult.
Metodologia badania “Voice of the Customer” opiera się na recenzjach zebranych na platformie Peer Insights, będącej źródłem opinii przedsiębiorstw opartych na doświadczeniach użytkowników. Aby utrzymać wiarygodność platformy, kluczowe jest ciągłe moderowanie i weryfikowanie tych recenzji. Przed opublikowaniem, recenzje są sprawdzane, a także okresowo poddawane weryfikacji. Raport “Voice of the Customer” wykorzystuje dane z określonego przedziału czasowego, co oznacza, że prezentuje “migawkę” danych z tego konkretnego okresu. W raporcie znajdują się numeryczne oceny ogólne oraz oceny w czterech kategoriach dla każdego dostawcy. Te numeryczne wyniki są ważonymi średnimi, opartymi na dostępnej liczbie odpowiednich recenzji w danym okresie czasu. Z tego powodu powinny być interpretowane jako statystyki próbkowe z odpowiednim marginesem błędu, a nie jako dokładne wartości. Ze względu na dynamiczny charakter danych, najbardziej aktualny widok dostawców i produktów jest dostępny bezpośrednio na stronie Peer Insights. Raport “Voice of the Customer” powinien być używany razem z aktualnymi i szczegółowymi informacjami dostępnymi na stronie Peer Insights, aby uzyskać najświeższe spojrzenie na dane dotyczące tego rynku i powiązanych segmentów.